miércoles, 18 de junio de 2008

TANCAMENT DE BLOG

Per fi arriben les vacances!!!!

Després de tot un curs anant de cul, hem arribat al final del segon semestre. Després de tots aquests mesos d'escriure el blog de l'assignatura de Teoria de l'educació II, he començat a veure tot aquest món amb uns ulls completament diferents.
Crec que el temes que em tractat a classe ens seran útils durant tota la carrera doncs són tots el continguts que fan la base d'una gran torre. La manera amb que l'Enric ens ha fet pensar i observar les coses que passen al nostre voltant, m'ha fet reflexionar molt. I tal i com ell diu sempre "Nois, TOT és política!". Per a mi l'educació no és més que un cercle viciós que sempre va a parar al mateix lloc. Això encara em motiva més per promoure el canvi.
Cal reconèixer que amb aquesta assignatura hem après a participar i a pensar més. Està bé que les classes siguin tan dinàmiques, això fomenta la nostra autonomia.
Tot el material, conceptes, idees i continguts que hem rebut, ens seran útils pels pròxims anys. Així doncs, tal i com dèiem a una altra assignatura, jo a la meva motxilla m'hi emporto un munt de bones sensacions i de coses apreses.

Bones vacances i fins el curs que ve,

Laia

No hay comentarios: